Fatmazaltn canım bak ben 30 haftallikken dogum yaptim suan bebegim kuvezde benimde bobrekte sıkıntı var di ama herkes bobrektendir dedi rahim karin kasilmalarin sancin dedi 1 gun daha gec kalsaydim bebegim karnimda olcekti 😢 Allah'ım korudu yinede hamd olsun suan 12. gunu ve durumu kötü nolur kizlar sizin bile dayanamadınız seyi bebeginiz nasil dayansin bi hastene supheyle kalcaniza gidin ogrenin bazen ummadık tas bas yarıyor gerçekten ben şuan yatıp kalkip şükür ediyorum oglen gittim kontrole normalde ultrasonda bakti tam cikcaktik odadan bu arada tural bey zor ama suan erken daha ama benim sancim cok oluyor dedm o bile inanmadi bobrektendir dedi zannetmiyorum ama nts ye baglan dedi bi gittim sancim cok cıktı 2 serum birden taktilar sanciyi durdurmak icin sabaha kadar serumlarla durdurmaya çalıştılar sabah serumlar çıktı kahvalti yaptm falan artik cocuk dayanamiyormus sancilara kalp atışı ve hareketleri zayıflamış direk sezaryana aldılar nolur aksatmayin evlat acısı cok kotu Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin ki ben ilk düşük yaptim simdi evladim doğdu şükür Allahima ama kuvezde ve durumu cok kötü 😢