Der bende saglık calısanıyım İşyerindende sıkıntı olmaz amırler tarafından heyet raporu almam. Sadece dogumdan sonra Özelden alabılıyor musuz dıe bılıyorum yanı bahanem olmadığı için oyuzden soruyorum. Hangı sebeple gitsem verırle acaba yada hangı bölümden alsam. Cok tesekkur ederım cvbınız ıcın