Yrnnry ben hamile kaldım almaya başladım heyet raporunun bir sınırı yok fakat şöyle çalıştığınız kurum kabul etmez orası ayrı ben sağlık bakanlığına bağlıyım ama sınırsız heyet almak yasal hak canım ne diye işlediler derken anlamadım rapor işte sonuçta kanser tedavisi olanlar nerdeyse 1yıl heyet alıyo yada ortopedi ameliyatı olan bunun bi sınırı olamaz yani tabi çalıştığın kurumun hakeme gönderme şansı var ama ondada birşey çıkmaz ben tam doğum öncesi 20 hafta aldım doğumdan sonra 2 ay aldım yıllık izinlerle beraber tam 1yaşına geldi bebeğim