Hamile değilken aldım birçok şeyini ve hiç de pişman değilim. Şimdi kesinlikle alamazmışım. Kıyafetleri sona bırakıp ıvır zıvırlarını alabilirsiniz. Yeni hamile birine üç ayı bekle belki kötü bir şey olur demek bence acımasızlık. Olmama ihtimali de var neden hep kötüyü düşünüp içlerni daraltıyorsunuz? Bebeğini doğumda kaybeden de bir sürü anne var, doğduktan sonra da. Sizin eşya alıp almamanız acınızın derecesini etkilemeyecek. Bebeği 7 aylık öldüğünde çok şükür kıyafet almamışım ziyan olmadı diye sevinen birini görmedim ben. Bırakın herkes tadını çıkarsın bu sürecin