dentin ben 8 haftalığım. Aldım zıbın, tulum, hastane çıkışı, battaniye biberon falan. Her şeyin fiyatı sürekli artıyor. Evet riskli bir şey olabilir bebeğe ama Allah izin verirse eninde sonunda bir bebeğimiz olacak inşallah. Bu olmazsa diğeri olur. Beğendiğiniz şeylerden azar azar almaya başlayın.