Busenil Zzbrncibzkrt benimde geçen hafta kese görünmuyo diye dış gebelik dedi doktor aynı gün başka hastaneye gittim gördüler keseyi bence aynı doktorla kalmayın doktorlar bizim gibi duygusal düşünmedikleri için kötüyü en önce söylüyorlar ki ben özele gittiğim halde bunu yaşadım sakın kürtaja karar vermeden önce başka bı doktorada görünün derim ben
Zzbrncibzkrt Busenil gittiğimde özel bi hastane doktoruma da güveniyorum ama başka bi görüşte alacağım herkes sağlıkla kucağına alsın inşalalh bebeğini🙏🙏
Zzbrncibzkrt M_kemal hiç küçük falan demdi yA bende öyle sanıyordum ama olumsuz konuşunca bütün moodum düştü inşallah birşeyler değişir 🙏
Seraykg Zzbrncibzkrt canım benim gebeliğim en başta hep 1 hafta senin gbi geriden geldi 8 haftaya yakın gitmiştim öyle duyduk Yani endişe etme Allahın izniyle duyarsın
mekutlu12 Zzbrncibzkrt inşallah duyarsın canım ama duyamazsan da başka doktora da gitmeni ve beklemeni öneririm hemen kürtajı kabul etme. İnşallah bunlara da hiç gerek kalmaz olumlu düşün bunları düşünme hiç 🤗
Seraykg Zzbrncibzkrt duyarsın canım hatta benim de 5 haftalıkken lekelenmem olmuştu şimdi gün sayıyoruz Allahın izniyle kucağımıza almak için 39 a geldik.
mekutlu12 Zzbrncibzkrt seninledir bebeğin içini ferah tut daha çok küçükmüş ☺️ bende o zamanlar duymamıştım daha ultrasonda benim de daha küçük çıkmıştı ilk haftalar öyle tam gününü tutmuyo
bluees1207 M_kemal belkide olabilir ama ben hep olumsuzu düşünüp olumlu haberi alınca mutlu olanlardanım hep olumlu düşünüp olumsuzla karşılaşınca çok yıkılıyor insan. Bir sağlıkçı olarak doğru olanı söyledim ben diğer mesajlarımda da yazıyor 8. Haftaya kadar bekle olumsuzsa o zaman kürtajı düşünürsün diye ki önemli olan kişinin kendisi
Zzbrncibzkrt bluees1207 ben istesem de olumlu düşünemiyorum zaten hayırlısı neyse benim için o olsun inşallah 🙏
Zzbrncibzkrt M_kemal sat a göre öyleydi ultrasonda bi hafta geride çıktı bilemiyorum artık hayırlısı 🤷♀️🙏
bluees1207 Zzbrncibzkrt inşallah güzel haberler alırsınız. Aldığınız haber sizin için olumlu da olsa olumsuzda olsa bu sizin için en hayırlısı buna inanın . En fazla 10 dk ağlayın 10 dk üzülün fazlası olmasın çünkü önünüzde uzunn bir yol var ağlamakağlamayı gülmek gülmeyi getirir. Ve ben bu durunlarda hep dua ederim allahım sen biİm için en hayırlısı neyse onu ver hayırsızsa olmasın zaten derim.
Nezii Zzbrncibzkrt Geç döllenme olmuş olabilir benimde hep 1 hafta geriydi. O yüzden bence doktorun dediği haftadan 1 hafta daha bekleyin.
Deletedmom154 Zzbrncibzkrt 7 haftaya beklemeniz gerekiyor hatta benim doktorum 9 haftama kadar beklemişti..9+2 duydum kalp atışını..Bence baska bi doktora gitme imkanınız varsa baska bi doktora gözükün
Zzbrncibzkrt Deletedmom154 evet başka bi görüş de alacağım ama gittiğim doktor da donanımlı bi doktor o yüzden biraz umutsuzlandım inşalalh yanılır🙏
Melisa0002 Zzbrncibzkrt aynı durum bende de oldu, 6.5 hafta hesaplamıştım. 5.5 çıktı ultrasonda. Dedi 10 gün sonra yine gel, ultrasonda bakcam. Korkulacak bişey yok, merak etme. Başkasına görün sen, boşuna korkutma kendini
Melisa0002 Hemen kürtajmı olur, delirdi mi o. 7+ haftada duyuluyor kalp sesi. Henüz çok küçük bebeğin, ben ülke dışındayım. Doktorum normal dedi kalp sesi duyulmaması, kan testleri verdinse,korkulacak bişey yoksa dert etme ultrasonu
Zzbrncibzkrt Melisa0002 beta bakmadık tekrar istemedi öyle birşey ultrasonda görünene göre mi gelişimi baz alınır sat a göre mi 🤷♀️