Feyzanne geçmiş olsun bende normal doğum yaptım 7 ay oldu benim ama bende hep bebeğe kendim baktım annem vardı yanımda ama hep ben yürüdüm ettim dikişlerde sorun olmadı yalnız dikişleri atarken hemşire bana çokmu enfeksiyon geçirdin dedi evet niye dedim kanın durmuyor dikkat et dedi sizde enfeksiyon geçirdiniz mi ondanda olabilir cilt hassaslaştıkça gerilme yapıyor bu yüzden olmuş olabilir düzgünde dikememiş olabilirler ben batikon sürdükçe daha çok acıyordu bende sürmedim daha kolay iyileşti sadece kuru tutmak lazım batikon bazen iyi gelmiyor