Feyzanne çok geçmiş olsun canım ama İnan benim kayınvalidem de öyle oğullarının cocuklari olduğu icin çok sahipleniciler ben daha 11 haftalık hamileyim şimdiden ben onu kucağım da söyle uyuturum böyle tutarım söyle severim böyle severim hep böyle eltimin çocuğu uzakta olduğu icin bizimkinden acısını çıkaracak galiba 😬 ama napalim yaşlılar gönülleri olsun zararları olmasın da zaten eninde sonunda sen o bebekle yalnız kalacaksın hep yanında olup o çocuğu o şekilde sahiplenmicek ya hafta da 2 defa sevmeye götürürüz veya gelirler tamam 😁