Busrapolatdemir- canım benim dayanilmicak yanmam ve bulantım vardı. Salatalık havuc soda ayran süt elma muz daha binlercesi banamisin demedi. Ayva ve leblebi iyi geliyodu o da anlık. Doktoruma söyledim dahiliyeye gönderdi ve bana panto diye bi ilaç verdiler. Evet hala dikkat etmezsem yanmalarim devam ediyor. Baharatlı yağlı gazlı ve asitli kesinlikle tüketme. Salçalı yemek çok yeme. Öğün atlama az ve sık ye. Yemeklerinde sıvı alma önce ve sonra hemen uzanma. Dik şekilde otur ve uzanırken yastığın yüksek olsun. Ama maalesef ileri derece yanmaysa ilaç olmadan birsey çok fayda etmiyor. Gaviscon renni bunlar bana hep 1 hafta kadar iyi geldi sonrasında daha çok rahatsız etmeye başladı.