@"Elifbostan öncelikle sakin olmalısınız. Benimde aynı şekilde 27 haftalık gebeyim tansiyonum 15 e bi çıktı büyük tansiyonum sadece ama doktor şuan sıkıntı görmedi küçük çıkarsa haber ver dedi idrar verdim protein negatif. Benim 1 ay öncede 14/8 çıkmıştı takip yaptırdı doktor normaldi. Bazen anlık yükselişler olabiliyo sonuçta bebek var vücudumuzda ağırlık. Ayrıca 13-14 gibi değerler benim bildiğim kadarıyla gebelikte çok yüksek değil. Siz stres olmayın tansiyon öyle hiç düşmüyo. Zaten idrarda sorun yoksa ilaç veriyolar tansiyon dengede tutmak için. Sakin olmakta fayda var diye düşünüyorum. Birde böyle sizi panikleten insanlarla çok konuşmayın . Biz sadece doktorunuzu dinleyin