Elifbostan tansiyonum 17 ye 9 çıktığı zaman gece olduğu için acile gittim 3 saat boyunca takip ettiler hiç serum vs bağlamadılar en son 14 oldu öyle çıktım
2 3 gün daha böyle devam etti hep 16 17 çıktı
15 den aşağısını zor gördüm
Sonra doktoruma yazıp gittim devlet hastanesi seni bu tansiyon ile nasıl saldı dedi
1 gün yatış verdi bana, 24 saat boyunca idrarımı topladı
Gebelik zehirlenmesi olmasına ihtimal vererek 2 tane ciğer geliştirici iğne vurdu
Şükür sonuçlar negatif çıktı
Allah korusun inşallah öyle Bi sorun yoktur yoksa erken doğuma sebep olduğunu söyledi
Ben yaşarken daha 27 haftalıktım pozitif olup doğuma alacak diye çok korktum