Barlas_mom ya bende elbette öylr hatta ben niye hareketleri hissetmiyorum,ne zaman başlayacak hareketlenmeler,hareketler nasıl olacak,nasıl Bi duygu diye dertleniyordum o yüzden şimdi ki hareketlere şikayetlenmiyorum nankörlük olurmuş gibi geliyor 😂🙈🙈 ama gece uykusuzlukta fena yaaa😂😂😂