Bebegimveben0811- Hangi haftadasınız hangi şikayetleriniz var yeni gebeler ilk zamanlar hiç geçmiyor gibi geliyor ama zaman su gibi aktı gitti..
D-92 Bebegimveben0811- bende 31+1 deyim zaman hiç geçmeyecek sanıyordum ama şaka gibi son ⅞ haftam kaldı ve hiç birşeyim hazır değil sizde durumlar nasıl birde doğumunuz belli mi normal mi sezaryen mı ?
asyaninanneyim Bebegimveben0811- evet kuzu inşallah sağlıklı sıhhatli eli kolu düzgün kucağımıza alalım bebişlerimizi
diamond2635 Kubra0603 ay benim de 36+2 bugün bi ara o kadar şiddetli sancı girdi ki doğuruyorum sandım 😁
Bebegimveben0811- D-92 hastene çantam daha hazır değil sadcee dolaptan alıp yerleştireceğim diye sanırım acele etmiyorum ama artık yapmam lazım sezaryan canım bebeğim makat gelişli
Mervesilam Bebegimveben0811- bende tam 36.haftaya giriş yapmış bulunmaktayım ellerim kollarım cok uğuşuyor özellikle sağ elim ve kolum onun haricinde sol böbreğim agrıyor cok ayakta kalınca
Feyzaveannesi Bebegimveben0811- 30+5 ten merhabaaaaaa 😊 herkesle hemen hemen aynı şikayetler ama yine çok şükür 😊. Doğuma 7 hafta kaldı diyip kendimi avutuyorum 😊
Hanife_ Bebegimveben0811- 36+2😀 geçmesi gerekirken sürekli artan enfeksiyonum dışında bı sorunum yok (gebelik şekerimi artık saymıyorum) Dr mun tarih vermesini bekliyorum
Asafaselsu Bebegimveben0811- 36+3 son iki hafta zorunlu sezaryan olucam aşırı bel ağrım var ayaktayken belli değil oturunca yada uzaninca kalkamıyorum bide ara ara karnıma alt taraflarıma birden sancılar girip çıkıyor sağlıkla alalım inşallah kucaklarimiza
Asafaselsu Bebegimveben0811- ikinci gebeliğim kızımda 42 haftaya girdim bebek grlmedi suyum bitti o yüzden acil sezaryan olmuştum