Zeynepkaman 6 aylık hamileyim yiyorum disardan evet zararlı ama canım çekince de yiyorum yani bukadr abartmaya gerek yok diye düşünüyorum hergun her gün yemiyor insan sonuçta haftada 1 2 kere disardan biseyler yemek istiyorum ev yemeğinden bıktım kızartma vs de yiyorum bir sıkıntımız yok. Ama tabi kontrol lu gitmek lazım şekeriniz filan varsa veya kilolu iseniz dikkatli olmak lazım