Valla ilk hamile kaldığınızda çok dikkat ediyosunuz meyvesine sebzesine sağlıklı beslenicem asitli yiyecek içmiycem paketli gıda tüketmiyicem diye ama şuan hamileliği yarılamış durumdayım hem sağlıklı besleniyorum hemde canım istediğinde dışardan yiyorum yeri geliyo kola da içiyorum burgerde yiyorum dışardaki yiyecekler çok tatlı geliyo şuan bana bide biri yemeğe çağırsada gitsem o hazırlasa ben yesem diyorum kendi yaptığım yemeği öyle iştahlı yiyemiyorum