Zeynephilal Heng olabilir . Böyle oluncada bebek görünmeyince strese giriyorum aksilik mi var diye insan düşünmeden edemiyor
Heng Zeynephilal evet bende aşırı stres yapıyorum istemeden çok sıkıntı oldu tansiyonum çok yükseldi ama inşallah sağ salim görürüz bebişlerimizi 🤗
Ebru2432 Zehra9616 senin şu an kaç oldin ya valla ara ara böyle atar damar hani atar ya onun gibi oluyor yarim gidecez bakalim nasil olacak görüntüsü az da olsa belli olacak mi
Zehra9616 Ebru2432 asko ben 2. Dogurcam nasip olursa 8.aydayim 32+1 goruntusu belli olur ama hareket cok zor uzunca bi sure
Ebru2432 Zehra9616 anlamadim ben yarın 7+4 olacam doktora gidecen sizce azıcık da olsa selulit şeklinde görür muyun
Ebru2432 Zehra9616 zaten ben 5 6 hafta arasında gittim keseye yol.kesesini kalp atışını da duydun qma merak ettiğim görüntü biraz daha belirgin olup olmadigi
Bebis_ Ebru2432 bende bugun 8 haftalık oldum 6+6 da kalp atışını duydum ama çok az daha küçük demişti doktor
Asel6501 Ben de ilk gittiğimde 5 haftalıktı kese var dı bebek yoktu 10 gün sonra gel dedi kalp atışını dinlemek için gittim dün çok şükür kalp atışını dinledim 7 haftalık darısı bütün arkadaşlara inşallah 🤲🏻