Deletedmom397 Nsbe12 benimki pembemsi değildi ama öylede olabiliyormuş renksizde olabiliyormuş normal akıntıdan farklı daha fazla ve yapışkan
Nsbe12 Deletedmom397 son 4 gundr o dedgn renksz yapisakan akintidan bendede war ne yani bnmde mi nisanim gelmis 🤤🤤🤤
Deletedmom397 Nsbe12 bilemem ki canim benim doktorumda kontrol etti gelmis dedi sende bi sor istersen
Sedoooos Bende 38 .0 oldum oglusumu bekliyorum ama hic bi tepki yok 😊gelsin artik Sancim istiyirummm 💗💗💗💗
prensesyolu625 Son 14 gün benim de neden günü tam dolmadan gelsin istiyorsunuz ben de bugün de gelmesin günü tam dolsun diye bekliyorum
Deletedmom397 prensesyolu625 artik cok yorucu oldu 38den sonrada normal dogum zamani girmis oluyor zaten
Tolgamze Benimde 37+2 hergün belirti arıyorum kendimde nisan sancı çok tuhaf bir hismis gerçekten Allahım herkesin kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊