incisu Deletedmom73711 çok sağol güzel mesajın için ❤️ İlk kendim ayaklanmaya çalışıyorum ama aklım hep güzel kızımda 😣 düşünmeden edemiyorum gözümün önünden gitmiyor
Lime40 incisu bizede dua edin yalancı sancılarimiz var bizde sizin gibi 40 larda normal doğum ile kucağımiza alalım iNSALLAH
Lime40 incisu Yok öyle demek istemedim herkesin gönlünde birşey geçer ya ben de hayırlısi ile normal istiyorum ama rabbim.ne nasip eder 🤷🏻😊😊
elifanne7 incisu yaa çok sevindim gözün Aydın 🎀🌺🐣Darısı benim başıma ishal ve mide bulantısı var ama sancı yok Eşim dünden beri aşkım yarım doğurursan naparız işteyim diyor adamın kalbine mi doğdu acaba inşaAllah doğururum bugün 😂🥰🥰
incisu Lime40 🤗 hayırlısı olur inşallah rabbim ne yazdıysa o oluyor bende çok normal olsun istedim ama nasip değilmiş
femme_sans_defense Deletedmom73711 selam canım. Tebrikler hamilesin postunda okudum. Kan verdinmi kanda ne kadar çıktı canım.? Merak ediyotum da benimde 23 ü adet günüm 21 doktor randevum var kan vericem.
Deletedmom73711 femme_sans_defense Teşekkür ederim, darısı başına.❤️ İlk beta 11 bir sonraki 68 çıktı çok şükür, bugün bir daha vereceğim.🙏🏻🥰
femme_sans_defense Deletedmom73711 ne güzel sevindim adına sağ salim alırsın kucağına inşallah 🌷🥰🥰🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏