incisu Kızlar sezeryan oldum bebek 4200 kilo dedikleri için şu an ağrılarım çok fazla bebeğimde kaka yuttuğu için 2 gün boyunca küvezde kalacak dediler 😣 gördüm bebeğimi çok tatlıydı kucağıma alamadım daha ağrılarım hafiflesin bebekle eve dönünce hikayemi yazarım 🌸
SerraveAnnesii Gözünüz Aydın 💖 Allah yardımcınız olsun inşallah bebişiniz de sizde bir an önce iyi olursunuz❤️
Lime40 Yaaa hayırlı olsun Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli vatana millete hayırlı evlat olmasını nasip etsin iNSALLAH 😊 en kısa zamanda da kucağınıza alirisiniz iNSALLAH
Teusa Yaa sizi hep görüyordum. Allah sağ salim kavuştursun inşallah. Kurtulmussunuz, acılarıniz da tez vakitte diner inşaallah. kaç haftalıktiniz
Lime40 incisu bizede dua edin yalancı sancılarimiz var bizde sizin gibi 40 larda normal doğum ile kucağımiza alalım iNSALLAH
Deletedmom73711 incisu Canımmm.❤️ Gözünüz aydın, Rabbim analı babalı büyütsün inşAllah. Kendine çok iyi bak, modunu düşürme sakın hemencecik kavuşacaksınız. Hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum.❤️🙏🏻
incisu Deletedmom73711 çok sağol güzel mesajın için ❤️ İlk kendim ayaklanmaya çalışıyorum ama aklım hep güzel kızımda 😣 düşünmeden edemiyorum gözümün önünden gitmiyor
femme_sans_defense Deletedmom73711 selam canım. Tebrikler hamilesin postunda okudum. Kan verdinmi kanda ne kadar çıktı canım.? Merak ediyotum da benimde 23 ü adet günüm 21 doktor randevum var kan vericem.