Sinaninkarisi Önemli değil şişer iner normal korkacak birşey yok.
Göbekten kendiniz sakince yapın başkasının yaptığı daha sıkıntı oluyor zaten hazır şırıngalar göbeğinizin elinizin arasında sıkın sıktığınız etinize yavaşça sonuna kadar batırın iğneyi verin ilacı çıkartırken pamukla kapatın bastırmayın morarır başkaca yolu yok ben hiç kol bacak yapmadım.