ebru2871 ilk vurduğum gün neredeyse bayılacaktım 🙈 normalde kanım alınırken de çok iğne korkum vardı benim. Annelik her şey için güç veriyor bize. Hiç korkmayın. Karın vurulacak en güzel ve kolay yer. Prospektüsü de birkaç kez okuyun yapabilirim diye sakin bir yerde deneyin. Eminim yapabilirsiniz 👍