Iremaltnr Nureda12 38+3 geçen haftadan 1 cm açıklık vardı bu hafta tekrar gideceğim bakalım açıklık ilerlemiş mi 🙂
Hanife_ Nureda12 2. sezaryenim olcak inşallah ama henüz tarih belli değil bir hafta belki olur diye düşünüyorum
Ayguns Nureda12 37+1im sezaryen olacağım bugün nişanım geldi 😢 ağrım var çok zorlandım bugün biraz evde panik yapmadan bekliyorum bugün pazar doktorum olmadığı için . İnşallah sabaha düzelirim de günüme kadar bi aksilik olmadan geçiririm son zamanımı 😢
ggkca Nureda12 bu gece 38+0 oluyoruz normal düşünüyorum ama kızımın umrunda değil galiba çünkü hiç bir belirti yok, 34. Haftadan itibaren her hafta nst’yede giriyorum sancı da sıfır. Bekliyoruz artık hanımefendinin canı ne zaman gelmek isterse diye.
Yagmur34 Canım 38+1 olduk doğum şeklimiz hala belli değil bu carsamba inşallah belli olucak sızın belli mi
Nureda12 Yagmur34 Bi aksilik olmazsa normal doğum canım yarın 37 oluyoruz 1 cm açıklıkla devam ediyoruz bakalım 😂
Gulnihal 38 oluyorum bu gece itibariyle sancılarım düzensiz oluyor kasılmalarım var bebek kanala girmiş normal doğum gözüküyo şuan ama ne gelen var ne gidenpek bi sevdi galiba yerini oğlum😂😂
Caglaluna Haftadan selamlar 😍 henüz doğum şeklim belli değil yarın kontrolüm var çooook heyecanlıyım. Hepimizin güzel hatırlayacağı doğumu olsun 🤲🏻💕
Nureda12 Ayguns olsun canım panik yapma en azından çok erken değil bebişler zamanını bekliyo erken geç ne zamn gelmek isterlerse hayırlısıyla sağlıkla gelsinler❤️