SenayEvgin
SenayEvgin bn almanyada yasıyorum .burda durumlar daha farklı bıraz . Vajinadan örnek , 5 tüp kan alındı her gün nst ye grdım . Sancım yok ama bı kere nst deyken cocugun nabzı 60 düştü hemen ciğer geliştirici iğne yptılar bn de yarın 31+5 olucam . Serum btmeden kısalmaya bakmadılar en son benım de acıklığım yoktu . Ama bu gidişle beni çıkarmazlar daha gbıme gelıyor