esmer3 bende cuma günü 35+1 de kontrole geldim düzenli sancım çıktı ama hiç birşey hissetmiyordum.Doktor hemen yatış verdi ciğer geliştirici yaptılar serum birde doğumu durdurmak için hap verdiler 2 tane sonra 4 e çıkardılar.Dün sancılarım 2-3 dakikaya bi 100 kadar çıktı ama bende bi hissiyat yoktu sadece sanki bebek dönüyor gibi hareketler hissettim.Bugün şükür sancılar az çıktı ntsde yarın eve gönderir inşallah.Size de ilaç verdiler mi durdurabiliyorlar suyunuz gelmediyse