Pati Livaninannesi Hayırlısı olsun canım benim Allah analı babalı buyutmeyi nasip etsin inşallah.Sen nasılsın bebiş nasıl
Livaninannesi Pati Allah razı olsun canm çok biraz bebiş yırttı ama çok şükür ikimizde iyiz şükür güzel geçti 3 buçuk saatte acilmam oldu 10 cm sadece yumuşama vardı ikinmakta biraz zorlandim sadece Rabbim hayirlarla kurtarsın sizleride
Pati Livaninannesi amin canım benim.İyi olmanıza çok sevindim Allah kurtardı.Bundan sonrası için inşallah ikinizde sağlıklı olursunuz.Bebişinle guzel vakitler geçiresin.İsmini ne koydunuz
Melinapasa Livaninannesi Livaninannesi merhaba bende Ankara sehır hastanesinde düşünüyorum doğumu nasıldı doğumunuz ? Sancı çekerken yanınızda biri var mıydı
Livaninannesi Melinapasa evet canm eşim sürekli yanımdaydı tam açıklık olunca dışarı çıkardılar doğunca geri geldi ekipte harikaydı çok güzel ilgilendiler