Arkadaşlar doğuma gidiyorum gece sancım vardı siklasinca gitmek istedim ilkide normal olduğu için biliyorum sancı kasılma nedir bir 2 hafta oldu tam nişanım geleli bugünde öğlen birde suyum geldi ayırt edebilirsiniz suyunuz geldiğini ilkindede suyum gelmişti duş aldım evimizi temizledim oğlumun karnını doyurdum oyalandim evde biraz şimdi Ankara şehir Hastanesi’ne gidiyorum acilde giriş yapacağım hamisler anneler dua edin lütfen acilmam çabuk olsun bnde sizlere dua edeceğim 37+1 haftalık bu arada bebeğim en son 36 da kilosu 3 demişti Dr