adsmom benim kaynanamda diyordu ki kaynıma sen koy ismini biz tabi müsaade etmedik dedim herkes kendi çocuğuna kendi işim koysun ilk torunları herkes heves eder ama bizimde ilk bebeğimiz ama son da olsa anne baba varken kimse karışamaz büyük dedelerinin ismini koymami istediler bende istemedim neden koyayım ki benimde dedem var o zaman bende dedemin ismini koyarim