Ipekkarakus0 saygı duymadığını söyleyen yok. Bu kanıya nerden vardınız. Herkes herkese saygı duymak zorunda zaten. Doktorlar bunu mutlaka öneriyor. Dediğim gibi günümüzde 2 li taramayı sorun olmasa da direkt fetal dna öneriliyor. Sadece evlat kadar değerli bir şey söz konusuyken, bilimi reddedip, onun ve annenin kendi sağlığını tehlikeye atıcı umursamazlığı insanlara garip geliyor. Bu tıpkı kanser olduğunu farkedip tanı koydurmamak ölmeyi beklemek gibi bir nevi..