Ipekkarakus0 “ben olsam” demek, benim doktorum böyle bir şey dese ben bırakırdım demek. Tabiki sizin ne yaptığınız beni ilgilendirmez. Hepimiz hamileyiz. Takmışsınız psikolojiye de psikoloji. Bilimsel verilerden uzaklaşıp, psikolojiden bahsetmeniz aşırı saçmalık oluyor. Ayrıca burada siz “tarama yaptırmama” düşüncenizi paylaşabiliyorsanız, zıt görüşleri de kaldırabilmeniz lazım. Zaten insanlar istediklerini yapacaklar. Herkese açık ve fikir paylaşılan platformda, yazdığınız şeye karşılık yaşadığım şeyi paylaştım. Herkes paylaşım yaptıktan sonra, kendisi karar verecektir. Enteresanlaşmanıza gerek yok yani.