ozlmmmm oglum planlı sezeryandı 37+5 te oldu. Bayram girecekti araya bayramı beklemez sancıların gözüküyor demişti oyuzden bayramdan evvel aldı. Suan kızıma hamileyim bunu da 37+5 te istedim bunun da beklemeye sabrı yok sancılarım cıktı dikkat et dinlen dedi :) son 13 diyoruz artık 31 agustos tarihimiz. İkisinin dogumları da cuma günü olmus olacak insallah 😍