ozlmmmm ya aslında daha kolaymış diyebilirim doktorum önerdi bende basta korktum ama hic sandığım gibi cıkmadı cok hafif agrın oluyor uyanıldıktan sonra hemen zaten agrı kesici serum veriyolar ağrıların geciyor birde ameliyathane ortamına girince spinal olmak biraz cesaret istiyor ben oyle bir psikolojiyle girdimki ya ölücem yada ağrılar dehset olucak ama hic birini yasamadım cok kolay oldu allaha sükür hersey☺️