Kızlar son 36+0 da bir anda gece suyum geldi 10 saat sonra sezeryana alındım. Bebeğimi on saniye kucağıma aldım narkozlu haldeydim. Sonra apar topar götürdüler. Pnömoni zaturre olmuş entübe ettiler çok canım yanıyor çok zor durumdayım. Doktorlar bilgi vermiyorlar üç gün sonra verecekler. Başına gelen var mı iyileşir mi ay kızım benim çok zor :(((( 2740 gram 50 cm doğdu