ozlmmmm 39+4 de olacak benim sezaryen.doktorum eğer bir durum yoksa beklemek gerekir bebek iyice gelişimi tamamlasın diye diyor. Bir de benim bebeğim çok kilolu değil , o yüzden kendi gelirse gelir gelmezse 40. Haftaya kadar bekleyelim dedi.ki Bayram’da sancı gelip kendisini hastaneye getirme ihtimalimiz olmasına rağmen 🙏🏻