AyenYavuz Merhaba. Hayır belden aşağımı uyuşturdular. Valla önermem için normal dogumu da bilmem lazım😊 ama sonucta bebeğine kavuşuyorsun ondan güzeli ve ötesi yok. Sonrasında dikil acısı yaşıyosun ama o da geçiyor. Ben şuan hiç ameliyat olmamış gibiyim. En fazla 10 gün acı çekmişimdir.