rabiaegilmez ben bi kaç kere gittim memnundum sessiz sakin temiz bi hastaneydi doktorumda iyiydi ama geçen gün gittim memnun kalmadım bide çok aşırı kalabalıktı sabah saat 8.50 de verdikleri sıra numarası 500 dü siz düşünün onun dışında refakatçi falan o konuda bir bilgim yok bir daha da gitmemeye karar verdim. Özele gidicem Allah nasip ederse ☺️🥰