Melkeylmz orasıda çok guzel temiz hast. Dr iyidi. Ama orada planlı sezaryan yapıyorlar sadece.Sizinde sanırım ilk bebeğiniz o yuzden belli olmadığı için orada normal doğum yapmıyorlar.Doğum düşünüyorsanız normal, çiğliye gitmenizi tavsiye ederim.Bir iki yakınım orada doğum yaptı ve çok memnun kaldılar.