Bende özel sektörde çalışıyorum banada baskı yaptılar üstüne birde vardiya düzenlediler ki sabit gündüz çalışandım, direk özele gidip heyet raporu aldım işyerinde yapılan nuameleyi anlattım doktorda rapor verdi 22 haftalık oldum ve yarın iş başı yapcam içim içimi yiyor gidince bakacam tek bir koti harekette direk gene rapor alcam hiç bir şekilde çıkaramazlar çıkarsalarda tazminatımı ödemek zorundalar oda işime gelir Allah kötülere fırsat vermesin!!