Zatmy raporunu al mutlaka ve bildir raporlu olduğun günleri izin olarak gösteremez haftalık iznine denk gelse bile başka günle haftalık iznini tamamlaması gerekir sgkya bildiremez, bu zamana kadar ücretsiz izin bildirdiyse rapor almamışsın demektir yoksa girişini dahi yapamaz sistem direkt reddediyo. Seni işten çıkartamaz senin işten çıkmanı sağlayacak şekilde mobing de uygulayamaz. Eğerki tazminatın varsa içerde dava yoluyla tazminatını alırsın. Seni ancak görevini yerine getirememe yüz kızartıcı suç gibi nedenlerden çıkartabilir bu işsizlik maaşını almana engel olan çalışanın kusurlu olduğu sebepler onun dışında işten çıkarma gibi bi yetkisi yok sırf doğumla birlikte gelen hakların için bunu yapıyolar asla boyun eğme