Selam güzel annişler 😍 size Alpaslanım güzel doğum hikayesini yazıyorum ✍️
01.14.2022 6.30 eşimi işe yolladım lavaboya gittim geldim yatağa girdim benden birşey boşaldı tekrar kendimi lavaboya attım lavaboya gidene kadar iç çamaşırım sırıl sıklam oldu sanki bardakla su dökmüşsün gbi kalkıp üstümü falan değiştirdim tekrar uyumak için yatağa girdim ve öylece uyumuşum sabah kendi doktoruma durumu bildirmek için aradım ama cuma gece nöbetçi diye erkenden çıkmış hastaneden hemşireler pazartesi gününe kadar ulaşamazsınız dediler doktora 🙄🙄 başka nöbetçi doktor varmış bende o doktoru sevmedim için gitmek istemedim pazartesi gününü bekliyim dedim ama ne fayda benden su gelmeye dewam ediyor sürekli tuvalete sıkışmış gibi 2 dk bi tuvalete atıyorum kendimi ama damla damla geliyor normal bakıyorum iç çamaşırım su içinde 4 5 tane iç çamaşırı değiştirdim bi kaç saat sonra belimde sancılarım başla eşime dedim kalk acilden cam sakuraya gidelim suyum gelir gelir pazartesi gününe kadar çekilir bebek susuz kalır diye eşimde tamam dedi akşam 7.30 da çam sakuraya geldik doktor alttan muane etti 1 cm açılman var dedi bide gelen su mu idrar mı diye test alıcaz dediler alttan test aldı yarım saat sonra çıkıcak dedi test sonucu o sırada nst ye bağlayalım dediler nst bağlandım nst bitene kadar test sonucu çıktı ve doktor testin pozitif olduğu söyledi yAni gelen suymuş biz bu şekilde eve yollayamayız dediler yatışını yapıyoruz doğum olucak dediler 🥺🥺 sardı beni bi korku bi heyecan 🥲🥲 hemen eşime çıkıp haber verdim beni doğuma alıyorlar diye eşimde kabul etti yatışım yapıldı beni odaya çıkarttılar ve hazırlanmamı istediler hazırladım
Tekrar nst bağladılar nst den 1 saat sonra doğuma aldılar
Belden uyuşturma yapıcaz dediler pandemiden dolayı konpile narkoz verilmiyormuş ilk oglumda da belden uyuşturma yapmışlardı zaten ☺️ 2 de benim doğum haneye aldılar ve yarım saat içinde doğumum gerçekleşti paşamı kucağıma aldım 😍 önce beni odama getirdiler yarım saat sonrada bebeğimi getirdiler 🙏♥️ İkimizde çok iyiyiz çok şükür 🙏♥️48 saat hastanede kalıp evimize gideceğiz inşallah 🙏 abimizi çok özledik 🥺🥺 38+5 günlük Doğdu paşam 👶🏻 3.350 grm boyunu söylemediler ama 😂😂
Başakşehir cam ve sakurada doğum yaptım kızlar sormak istedikleriniz varsa cevaplarım ☺️😍
Rabbim herkese bu güzel duyguyu nasip etsin inşallah 🙏 hamiş anneler size bol bol dua ettim saglıkla kavuşun bebişlerine 🙏♥️🥰