Berfin21210 Kızlar an itibari ile 37 haftaya girmiş bulunmaktayız 25 ocak salı günü sezeryan ile oğluşumla kavuşucaz çok heycanlıve korku doluyum 2 düşükten sonra bir umut la hayata tutunan yavrumla kavuşmamıza son 9 💜🥰
Hilalbasak Berfin21210 aaa benimdr dogumjm 25 ocak bende 37 oldum😘😘😘sizinkinin bir skntisi yok demi .Bana sezeryan gunumu erken vermis gibi geldi de dogtorum
Gkcdila Berfin21210 37+2 son 8 🥳🥳 24 Ocak pazartesi bizimde 🤗 sağlıkla gelsin inşallah bebişler. Benimde ilk gebeliğim 11 haftada kalp durması oldu. Allah isteyen kimsenin kucağını beşiğini boş bırakmasın inşallah 🙏🏻
Nazarozcan Berfin21210 cnm bnde 37 haftalık oldum pazartesi Dr gidcm daha doğum seklimi söylemedi dr senin nzmn söyledi cnm kendi isteğinlemi sezeryen oluyorsun bu arada ben devlet hastanesine gidiyom bu arada Allah bir avazda kurtarsın insllh sağ salim alırsın 🙂🥰
Berfin21210 Zehra9616 amiiiin inşallah çok teşekkür ederim rabbim isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın inşallah 💕
Berfin21210 Hilalbasak yok canım benim tansiyon sıkıntım var düşüyor sürekli o yüzden sezeryan bebişim sağlıklı çok şükür kaç kg bebişiniz
Berfin21210 Gkcdila çok heycanlanıyorum okudukça acaba nasıl bi duyguyla karşılaşıcaz süreç nasıl ilerliycek çoook merak ediyorum bu arada özeldemi yoksa develettemi doğum yapacaksınız
Gkcdila Berfin21210 Evet ya geçmezde şimdi son günler 🙈 özelde doğum yapıcam canım Perinatolog takipliyim plasenta previa totalis var bende o yüzden daha fazla beklemeden alacak. Senin nasıl? Neden sezeryan?
Berfin21210 Hilalbasak ben 2 hafta önce gittiğimde 2500 geçen hafta 3000 bu hafta ne kadar olduk bilmiyorum :) gidince öğrenicez bakalım
Berfin21210 Nazarozcan canım ben özele gidiyorum sezeryan hem kendi isteğim hemde doktorumun kararı geçen hafta p.tesi belirledik gününü tansiyon düşüklüğümden dolayı riske atmıyor
Berfin21210 Gkcdila çok şükür bebek iyi bende özelde yapıcam benim tansiyon düzensizliğim oluştu hamilelikte riske atmıyoruz o yüzden sezeryan canım
Nihaliko Berfin21210 bizde 37+1 olduk şükürler olsun Rabbime 🤲🏻🥰 benimde sezeryan günüm 24 ocak 🤭 Rabbim sağlıcakla kucagimiza almamızı nasip etsin ☺️🤲🏻👶
Berfin21210 Nihaliko ayyyy amiiiin desenize happy mom pazartesi-salı sezeryan doğum hikayeleriyle dolucak diye 💕💕🥰🥰🥰🥰
Gkcdila Berfin21210 aynen iyi yapmışsınız sezeryan daha iyi tansiyon varsa Allah kavuştursun inşallah sağlıkla bebişlerimize🙏🏻🥰🤗
Nihaliko Berfin21210 öyle gibi duruyor 🤭 korku ,heyecan ,hayaller hepsi birbirine karıştı günler yaklaştıkça 🥴🤷🏼♀️😁