Ozge melekk13 kilo alıcam diye şartlamayın kendinizi. Önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlıklı olması, bebeğin sağlıkla gelişmesi.
busrafsar BusraOzhan ben iştahlanıp yemek yiyip az kilo aldığımı anladığımda 39dum 😂 son doktor kontrolünde 42,5 çıktım şuan yine almışımdır ay sonu bakcam kaç kilo olmuşum evde tartı yok 😲
BusraOzhan busrafsar her gece yatmadan bir iki muz 👋🏼 Ben öyle kilo aldım ve bol kaşarlı tost. Kaşar ve muz + pekmez çok kilo sldırıyor
gulsonmez27 melekk13 canım benim de baba tarafından muhteşem bir gen aktarımı olduğu için aşırı zayıftım asla ama asla kilo alamıyordum Yani iştahsız bir çocuktum dedim ergenlikte kilo alırım yok..40 kilo-45 kilo arası yıllardır aynısı.Hamile kaldım 21 kilo almışım ve daha doğuma 6 haftam var 5 kilo daha alırım gibi.Yani merak etme hamilelikte vücut eksiği kapatma eğiliminde oluyor.Muz ye günlük
Nilist İlk hamileliğimde her akşam bir muzu ince dilip üzerine pekmez ve bal dökerdim. Onun üzerinede çekilmiş ceviz, badem, fıstık, fındık ve kajuyu bolca serperdim. Çok işe yarıyor.
Mehmetinannesii melekk13 Bende ilk kizima 44le gebe kalmistim 56yla doguma gittim sonuc 1 hafta sonra 45 kiloydu 🤭ama ikinci ve 3.gebeliklerde oyle olmuyor sonrasinda daha cok alirsiniz suan 3.gebeyim 65 kiloyum dha 31 haftaligim
gulsonmez27 melekk13 iştahım açıldı aslında normal yaptığım yemeklerden daha fazla yedim.Ara öğün ve meyve hiç atlamıyorum