6 yaşında kızçemin vardı. 25 günlük de oğluşum var. Evet düzen değişiyor gece uykuları hopp sil baştan 6 yıl öncesine dönüyor biraz zorluyor. Tabi birde abla kıskançlığı ama yine insan istetince kendine vakit ayırabiliyor. Düzenimizi çok bozmak istemiyorum yine eşimle kahve içmeye çalıyoruz ( buz olmuş) yine film keyfi yapmaya çalıyoruz (defalarca durdurup) isteyince oluyor annelerim psikolojinizi etkilemeyin bence ☺️