Elifgoktug1 Gamze-38 ya kiyamam🌸 😘benim kayinvalidem ust katimda inan bende aynı durumdayim anca cocuk ac sütun yok demeye geliyor 😒
Gamze-38 Selenn12 Ah bir umut verici msj daha💕 hayırlı olsun canım illaki bu korkularımız da geçecek rabbim verecektir sabrını 💕
Gamze-38 Selen_eymen asla sorun yaş değşl bence ben oğlumu 20de kucağıma aldım şimdi 24 ikinci geliyor tahammülüm eksilerde çocuk bakmak kolay değil ki yardımsız desteksiz hele ne çekiyor be anneler…
Onner Gamze-38 güzel düşünelim güzel olsun ☺ Allah evlatlarınızı bağışlasın size insallah iyi aksamlar
Elifgoktug1 Hilaleymen vqlla teyzemin 2 oglu vardı 5 yaş arayla 3. Belki kiz olur dedi 5 . Senede gene yaptı oda oğlan oldu ümidim yok benim😅😅
Gamze-38 Elifgoktug1 benim teyzemde öyle bi üçüz oğlan doğurdu sonra 2 oğlan dha kız ararken 5 oğlanla kapanış yaptı umudumuz kırık 😂😂😂
Hilaleymen Elifgoktug1 Ben ilkinden sonra ara koydum yaparsam bu sefer ara koymam belki böyle tutar😂😂
Elifgoktug1 Gamze-38 valla lohusayken zaten allak bullak oluyor insan yardımdan çok zararı dokunuyor malum sahislarin😔 bu sefer akıllandım valla kapı dışarı yallah🤪🥰
Elfvli Gamze-38 sizi korkutmak istemem ama hersey sıfırlanıyor. O rahatlık hersey bitiyor. 8 sene sonra oldu 2. Bebeğimiz. Suan 17 aylik. Birde 35 haftalık hamileyim. 3 gebeligim tabiki de supriz. Suan bunalımdayım.
Elifgoktug1 Gamze-38 ya qhaha kahkaha attım Allah affetsin🙈🙈 saka bi yana sağlıklı olsunlarda🌸🙏 insan olmayani ariyor tabi de önce saglik🥰
Hilaleymen Elifgoktug1 Geçen oğlumu kreşten almaya gittim hiç tanımadığım teyzenin birisi cinsiyeti sordu erkek dedim olsun kızım belki üçüncü kız olur dedi.Teyze kararı verdi benim adıma yapıyormuşum üçüncüyü😂😂
Elifgoktug1 Gamze-38 aynen öyle cnm Rabbım olmayan lara da nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar inşallah 🙏🌸🥰