Perayl Naneliayran ben de 20+5 deyim. Baloncuk patlaması gibi hissediyorum hareketleri. Bugün çok mide yanmam ve halsizliğim var.
Klcaysgl 20+2 haftalik hamileyim arada karminin alt kısmında ağri oluyo başka sıkıntim yok çok şükür 😊
Lale__123 Klcaysgl cnm benmde çok aşşgda 4 aya kadar erkwk desi 5 ay kız dedi 28 ocak detaylı var bakalım ne olacak 😄
ozlemoo Bizde 20 sayılırıZ 19+6 olduk hareketler başladı pıt pıt vuruyo oğlum olcak hayırlısıyla ve genelde bizim haftada olanların coğunu erkek duydum
sevgitekes Naneliayran ay bende 20+0 post açacaktım da hiç hevesim yok ne cvp veren var ne gören ilk hamilelikte açardım cevaplara yetişemezdim eski tadı yok son adet tarihiniz nedir 🥰
Klcaysgl Lale__123 benim de 24 ocakda var detayli 17+3 de öğrenmişdim net olsun diyede bakalim inş sağ gösterip sol vurmaz 🤣