Annesininbalii Kızlar bugün kontrol vardı 31+1 de 1950 Gr dedi doktorumuz , bebiş baş aşağı duruyormuş ,iki haftada bir çağırdı ,sizde durumlar nasıl 🌼🌼🌼🤭🤭
Canselyaren Annesininbalii 31 hafta 3 günlük bnimde en son 27 de 1480 grmdi 33 de gidicem bklm kaç olacak 🥰
RedFlower Annesininbalii maşallah haftaya doktora gittiğimde 31 olacak bakalım kaç kilo olmuş. 27 haftalıkken 1 kilo demişti tam.
Defne2018 Annesininbalii benimde 31 de aynıydı canım kilosu şuan 32 1 oldum bilmiyorum 3 hafta slnra gel denildi bekliyorum bende
Annesininbalii Defne2018 Cok sevindim bunu duyduğuma ,şeker olduğu için tereddütteydim kilo konusunda 😊😊😊
Canselyaren Annesininbalii 27 de gittiğimde bna 1 ay sonra gel dedi doktorum 33 TE gitsem heralde 3 haftaya dusecek
Feyzaveannesi Annesininbalii 30+0 da 1500 gramdı. 30+4 haftalık olduk. 3 hafta sonra gel dedi. Bakalım ne kadar olacak 😊
Yusuf_alpin_annesi Bende enson 29+4de. Gitim 1.600gramdi şuan 31 haftalık olduk. 32 de gidicez baklm ne olcak
Annesininbalii Eylulannesi80 çok zor gwciyor demi şekerle birlikte 😊😊 ama ben dört kilo aldım son bir. Buçuk aydır , diyete başladığımdan beri kilo almadım …. Bebiş almış kiloları 😊😊 kaçamak yapıyor musunuz 😊nasıl geçiyor
Eylulannesi80 Annesininbalii şeker yok bende. Gebelik zehirlenmesi olup da şeker de olsa heralde aç kalırdım. 0 tuz ve 0 salça yemek yemiyorum yoğurt pekmez meyve yulaflı bisküvi kepek ekmeği yiyorum haftanın 36 yı görmesi için dua ediyorum . Bende protein kaçağı 430 çıktı sizinkisi kaç ?
Eylulannesi80 Annesininbalii kusura bakmayın benim kafam gebelik zehirlenmesinde olduğundan gebelik şekerini farklı algılamışım 🙏🏻
Yusuf_alpin_annesi Benim şeker testim. Normal çıkmıştı. Ama şuan şüphe. İçindeyim. Neden kilosu fazla diye
elisamelisa101 Yusuf_alpin_annesi kızlar benimde 31 hafta ama kafası hariç vücudu 3 hafta geride kilosu 1100 gr 3 günde kontrole gidiyorum kliniğe ne yapmam lazım yiyorum ama bebegim nqsil hızlı bir şekilde kg alır erken doğum riski var muz süt vs hep yiyorum ne yapmam lazim