Beyza-M Kan pıhtılaşması için genellikle faktör 5 e bakıyorlar. Bende yaptırdım 1 kaybım var. Direkt doktorum test önerdi hemen yaptırdım. Faktör 5 te pihtilasma çıktığı için kan sulandırıcı kullaniyorum. Gebelik boyunca da iğne kullanıcam.
Nrnkymc06 Beyza-M Bende çıkmadı pıhtılaşma sonuçlar normal ama kadın doğumcunuza bağlı gebe kaldığında isterse ilaç kullandırabilir dedi.
esratmbs ikimelekannesii22 canim bolum olarak genetik bolumu diye bir bolum mu var genetik teti icin hangi bolumden randevu almak lazim ilk kez duyuyorum
ikimelekannesii22 esratmbs evet var raddevuyla gidiyosun sadece kan alıyorlar sonucun cıkması baya sürüyo benimki 2 ayda cıkmıstı