Nrnkymc06 ilk düşükte bakılmıyor canım ama sen bir düşük 2 kimyasal gebelik geçirdim de onlar kayda girmiyo ya görme şansları olmuyo kadın doğum doktorum yönlendirdi de bi zamanlar o bölümde calistigimdan biliyorum cok saçma yapmak icin annelerin aynı acıyı bı kaç kez yaşamasını bekliyolar sanki kolay biseymis gibi bizi böyle oyunlara mecbur bırakıyorlar