Seraykg herhangibirkullanici çok teşekkür ederim canım Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 41 e kadar beklemeyi bende düşünüyorum sadece siyatik ağrım öyle arttı ki o çok yoruyor
Nihanus Elifgoktug1 izmirde daha açılmadı çok şükür 😅 özelde olmuştum ancak ikinci devlette nasipse oda estetik izmirde eski tip dikiş atan yok sanırım hiç duymadım yapıştırma hep
Gulseren06 Elifgoktug1 merhaba ben de devlet hastahanesinde yapacağım doğumumu muhtemelen ama birşey sormak istiyorum. Estetik dikiş mi yaptılar yani çok belli oluyor mu
Elifgoktug1 Gulseren06 estetik yapıldı gayet ozenli dikisler merak etmeyin sadece dikişler alındı 22 şubatta doğum yaptım.