Elifgoktug1 sevgili Elif hanım öncelikle şunu söyleyeyim devlet kurumlarında yapılan dikişleri açıkçası seçme şansı olmuyor. Sezeryan kesiniz normal bikini hizasında bir kesi olacaksa muhtemelen estetik olacaktır ve cildinizin yara iyileşmesine bağlı olarak sadece incecik bir çizgi kalacaktır. Ayrıca ameliyat anında veya sonrasında dikişiniz alınacak derlersede aklınıza yara kesiklerindeki gibi tek tek fiyonklu dikişler gelmesin, onlarda estetik olacaktır ve alınırken ağrı acı hissetmeyeceksiniz. Bursa şehir hastanesindeki malzeme kalitesini ve kullanılan malzemeleri bilmiyorum ama kadın doğumda çalışan hekimlerin çoğunu tanıyorum ve tek tek alınan dikiş atmıyorlar. Bunun dışında ciltte veya iç dokularda lazerle kapatma diye bir teknik sezeryan için yoktur çünkü dikilen katlar kalın kuvvetli ve kanamaya meyillidir. Gebeliğinizde bir sorun yoksa rutinde bir sezeryan ameliyatı olacaksanız içiniz rahat olsun.