Candan iki kez yaşadım bende kalp atışlarınıda duyamadan kürtaj oldum şuam 3. hamikeliğim ve tüp bebek 21.haftadayım kontrolden 1 haftaya kadar sakinim süre uzadıkça kurmaya başlıyorum ama artık biraz sakinleştim sende rahatlıycaksın 3 ayı atlat ve sana şunu söyliyim iğne kullanıyomussun sende korkma brnde ilk kez kullanıyorum buraya kadar geldim çünkü kan pıhtılaşmadındandı düşükler seninde öyle demek tedavisini bulunmuş yani göreceksin bu kez biley olmıycak